کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی مرد و زن در فیلم و سریال های خارجی

کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی مرد و زن در فیلم و سریال های خارجی

شخصیت های سینمایی در برخی از فیلم ها و سریال های هالیوودی به حدی در وجود خود کاریزما دارند که گاهی علاقه مند می شویم به دیدن هر فیلم و سریالی که آن شخصیت ها در آنها ایفای نقش کرده باشند. اما در فیلمی دیگر آنچنان جذابیتی در آنها نمی بینیم. دلیل این است که، نقش آن بازیگر است که جذابیت او را بیشتر می کند. در دیجیالیک با کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی مرد و زن در فیلم و سریال های خارجی آشنا خواهید شد.

اگر متوجه منظور ما نشدید اینگونه بهتر است که بگوییم، ما در اینجا کاریزماتیک ترین بازیگران سینما را بررسی نمی کنیم. بلکه می خواهیم نقش های کاریزماتیک فیلم ها و سریال های خارجی را معرفی کنیم. بازیگر اصلی و شخصیت درون فیلم، دو مقوله مجزا هستند. به عنوان مثال، شخصیت زن گربه ای (Cat Woman) در فیلم بتمن یک شخصیت تقریبا کاریزماتیک است. می بینید که نام بازیگر برای ما مهم نیست. فقط کاریزمای نقش زن گربه ای است که مخاطب را جذب خود می کند. اما نکته دیگری هم قبل از پرداختن به نام ها، وجود دارد.

زیبایی بازیگر و جذابیت ظاهری او یک چیز است و کاریزماتیک بودن او چیز دیگری است. در حقیقت مجموع تمام ویژگی های ظاهری در کنار ویژگی های رفتاری و نوع برخورد آن شخصیت با اِلمان های محیطی و اجتماعی است که او را جزء کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی فیلم و سریال ها می کند. مثلا با اینکه ما شخصیت جان ویک را در لیست برترین شخصیت ها نیاورده ایم اما او هم کاریزمای زیادی دارد.

در ادامه برای آشنا شدن با برترین شخصیت های کاریزماتیک سینمایی ابتدا شخصیت های مرد را به شما معرفی می کنیم و پس از آن به نام شخصیت های زن می پردازیم. این لیست می توانست طولانی تر باشد اما ما برترین ها را انتخاب کرده ایم. پس با دیجیالیک همراه باشید.

کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی مرد در فیلم ها و سریال های خارجی

1. آراگورن در سه گانه فیلم ارباب حلقه ها (Aragorn: The Lord Of The Trilogy)

آراگورن بازیگر فیلم ارباب حلقه ها
ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در نقش آراگورن

اگر سه گانه زیبای ارباب حلقه ها را دیده باشید می دانید که اکثر شخصیت هایی که در این فیلم وجود دارند بسیار جذاب و کاریزما هستند. شخصیت هایی مثل گاندولف، پادشاه اِلف ها و حتی خود فرودو و دوستانش همگی جذاب هستند. اما آراگورن، شخصیتی دارد که جذابیت فیلم را دو چندان کرده است. آراگورن فرزند آراتورن، شخصیتی نیمه انسان و نیمه الف است که شجاعت او فراتر از هر شخصیتی در دنیای میانه است.

او دارای چهره ای جذاب و بدنی قدرتمند است. آرام و صبور است و در عین حال هرگز زیر بار هیچ اهانت و حرف زوری نمی رود. او باهوش است و می داند که در شرایط مختلف چه تصمیمی بگیرد. در حقیقت اگر ارباب حلقه ها را دیده باشید متوجه می شوید که او به شدت مسئولیت پذیر و قابل اعتماد است و سرش برود، قولش نمی رود.

کمتر از آن چیزی که باید حرف می زند. اما زمانی که شروع به سخن می کند، جملات بسیار ارزشمندی می گوید. بعد از فرودو تنها شخصیتی است که می توان صد در صد به او برای حمل حلقه قدرت اعتماد کرد. هر چند کاراکترهای دیگری هم مثل سم گنجی، لگولاس و گاندولف قابل اعتماد هستند اما این انسان دو رگه شدیدا در دل شما جا باز خواهد کرد. او وارث تخت پادشاهی ایسیلدور است و می توان گفت کاریزماتیک ترین شخصیت فیلم ارباب حلقه هاست.


2. ماکسیموس در فیلم گلادیاتور (Maximus: Gladiator 2000)

ماکسیموس بازیگر نقش اصلی فیلم گلادیاتور
راسل کرو (Russell Crowe) در نقش ماکسیموس

یک شخصیت بسیار جذاب و درستکار در روم باستان که مورد خیانت واقع می شود و خانواده اش را به شکل وحشتناکی از دست می دهد. سرگذشت ماکسیموس در فیلم گلادیاتور بسیار غم انگیز است. او یک سرباز بی پروا و یک گلادیاتور قدرتمند و بسیار جذاب است. ماکسیموس با خود عهد می بندد که انتقام خون زن و فرزندش را از عواملی که در این جنایت دست داشتند بگیرد. او دارای اندامی تنومند است و یکی از برترین شخصیت های سینمایی است.

شاید اگر هر کسی جای او بود نمی توانست چنین جسارتی از خود نشان دهد و به دل دشمن بزند. این کاراکتر به حدی مخاطب را مجذوب فیلم می کند که بیننده همراه با او می خندد و گریه می کند. او شجاع، وطن پرست، عاشق، خوش سیما، خوش صدا و بهترین جنگجویی است که اگر یک شمشیر به او بدهند می تواند ده ها نفر را از بین ببرد. حتی او درون میدان مبارزه گلادیاتورها با چندین ببر گرسنه، مبارزه می کند و آنها را می کشد.


3. یوری بویکا در فیلم شکست ناپذیر (Yuri Boyka: Undisputed 2010)

یوری بویکا در فیلم شکست ناپذیر 2010
اسکات ادکینز (Scott Adkins) در نقش یوری بویکا

معمولا اشخاص کاریزماتیک مثل دو شخصیتی که پیش از این معرفی کردیم، انسان های درستکار، با شخصیت و صادقی هستند. یوری بویکا هم این قاعده مستثنی نیست. اگر این فیلم سینمایی چندین قسمتی را دیده باشید می دانید که بویکا یک رزمی کار بسیار حرفه ای است که شرایط بسیار سختی را در زندان های مختلف گذرانده است و طی این مدت همیشه بدن خود را برای مبارزه آماده نگه داشته است.

بویکا شخصیت فوق العاده جذاب و کاریزماتیکی دارد. از مدل موها و بدن بسیار ورزیده او گرفته تا تن صدا و رفتار مردانه ای که دارد. اگر عاشق حرکات رزمی شگفت آور او نشوید، احتمالا شخصیت مصمم او شما را جذب می کند. یوری بویکا در هیچ مسابقه ای باخت ندارد و زیر بار منت و حرف زور نمی رود. تحت هیچ شرایطی به مسئولین زندان باج نمی دهد. حتی اگر او را تا سر حد مرگ کتک بزنند. حتما باید با این شخصیت کاریزماتیکِ فیلم شکست ناپذیر آشنا شوید.


4. آکیلیس در فیلم تروی (Achilles: Troy 2004)

آکیلیس در فیلم تروی 2014
برد پیت (Brad Pitt) در نقش آکیلیس

او یک مرد جوان و بی باک یونان کهن است. سربازی دلاور که از زیباترین و جذاب ترین مردان زمان است. آکیلیس نه تنها خیلی زیباست، بلکه قدرتمندترین سرباز ارتش پادشاه است و تقریبا مثل یک ماشین کشتار عمل می کند. حرکت دست او با شمشیر بسیار زیباست و تاکتیک جنگی او در میدان نبرد می تواند خطرناک ترین دشمنان را در یک لحظه از پا در بیاورد.

آکیلیس با موهای طلایی و استایل قوی و جنگی یکی از کاریزماتیک ترین شخصیت های فیلم های سینمایی است. البته او به اندازه آراگورن یا ماکسیموس دارای رفتارهای مردانه و انسانی نیست. اما نامردی هم در خون او نیست. او یک افسانه کهن است. آکیلیس در فیلم تروی به عنوان بزرگ ترین جنگجوی یونان همواره در فکر بزرگ تر کردن نام و آوازه خود است و سرش برای مبارزه در میدان نبرد درد می کند. می توان گفت بیشترین سهم کاریزما در او، وجود زیبایی و جنگاوری است.


5. جک اسپارو در فیلم دزدان دریایی کارائیب (Jack Sparrow: Pirates Of The Caribbean 2003)

جک اسپارو در فیلم دزدان دریایی کارائیب 2003
جانی دپ (Johnny depp) در نقش کاپیتان اسپارو

کاپیتان جک اسپارو، شخصیتی بسیار دوست داشتنی و جذاب که در سری قسمت های فیلم دزدان دریایی کارائیب به عنوان شخصیت اصلی داستان، شما را به دنیای افسانه های دریایی می برد. جایی که نبردهای دزدان دریایی برای خالی کردن کشتی ها و کشف گنج های پنهان وجود دارد. جک اسپارو دارای یک چهره خاص است که با آن لباس و کلاه زیبایش، در کنار دیالوگ های گاهاً خنده دار و زیبایش توانسته است که یک پکیج کامل از جذابیت باشد.

او استاد حل معماها و گذر از چالش های سخت و ترسناک است. با این که در ظاهر، شرافت و معرفت خود را زیاد رو نمی کند اما به شدت با معرفت و انسان دوست است و به انسان های ضعیف کمک می کند. او چهره ای زیبا دارد، بسیار سریع است و می تواند دشمنش را فریب دهد و غافلگیر کند. همچنین او بسیار حاضر جواب است و البته شخصیتی اغوا کننده دارد.

او هرگز به افراد گروهش خیانت نمی کند و هر چیزی را با آنها سهیم می شود. در عوض آنها هم شدیدا به او وفادار هستند. او چهره ای شیطان و بازیگوش دارد. اما به موقع می تواند خود را همانند یک کودک، معصوم کند تا طرف مقابلش را فریب دهد. بیشترین دلیلی که برای کاریزماتیک بودن این شخصیت سینمایی می توانیم بیاوریم. رفتار طنزگونه و تصمیمی گیری سریع در سخت ترین زمان ممکن است. جک اسپارو در بین جوانان بسیار محبوب است.


6. ادوارد کالن در فیلم گرگ و میش (Edward Cullen: Twilight Saga)

ادوارد کالن در فیلم گرگ و میش-twilight saga
رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش ادوارد کالن

پسر زیبا و جذاب خانواده مرموز کالن که کلا کاریزماتیک بودن در خون اوست. البته او خون ندارد چون که یک خون آشام انسان نماست و احتمال دارد که کاریزمای خون کسی دیگر را مکیده باشد. البته این مزاح است. ادوارد در حقیقت یک خون آشام خوب و بسیار نیکوکار است که از لحاظ رفتاری نه تنها هیچ فرقی با انسان نمی کند، بلکه او یک شخصیت فوق العاده کاریزماتیک و جذاب دارد. مخصوصا برای اغوا کردن بانوان چون او همه چیز را می داند.

ویژگی های ادوارد کالن باعث می شود که مثل شخصی که می گویند مهره مار دارد به دل بنشیند. او فکر افراد را می خواند و رفتارها را پیش بینی می کند. به واسطه خون آشام بودنش، سرعتی مثل برق و باد دارد و قدرتش چند برابر قدرت شیر و پلنگ است. با تمام این دارایی های ارزشمند، پیر هم نمی شود. ادوارد بسیار آرام، کم حرف و متین است. پوستی سفید و درخشان دارد. بسیار راز نگهدار است و خلاصه شاید بتوانیم بگوییم جزء 3 شخصیت کاریزماتیک برتر فیلم های هالیوودی است.


7. کوپر در فیلم میان ستاره ای (Cooper: Interstellar 2014)

کوپر در فیلم میان ستاره ای 2014-در میان ستارگان
متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) در نقش کوپر

فیلم میان ستاره ای از برترین فیلم های علمی دنیا با محوریت فضا می باشد که که کارگردان این فیلم ، درصد زیادی از زیبایی فیلم را به دلیل وجود کوپر می داند. دانشمندی فیزیکدان که هم خلبان است و هم فضانورد. بسیار سخت است که علت جذاب بودن شخصیت کوپر را بتوان گفت. چون نه مثل بقیه به چهره و لباسش خیلی بها داده شده است و نه شخصیتی است که جنس مخالف گرفتار جذابیت فقط چهره او شود.

اما او به شدت شخصیت کاریزماتیکی دارد و اولین دلیل اصلی این مسئله را می توان صداقت، درستی و مسئولیت پذیری او دانست. او بین نجات نسل بشر و خانواده اش مجبور به انتخاب می شود. در این میان او فداکاری بزرگی می کند و تقریبا از خودش و خانواده اش می گذرد. از همان ابتدای فیلم، شیفته شخصیت با جذبه و اندیشمند کوپر خواهید شد.

با او می خندید و با او گریه می کنید. زمانی که کوپر از دخترش مورفی جدا می شود و برای نجات بشر به ماموریت فضایی می رود، صحنه بسیار غم انگیز می شود و سکانس غم انگیزتر زمانی است که مورفی بزرگ شده است و کوپر در همان سن باقیمانده است. دیدن فیلم ضبط شده پیام مورفی به پدرش بسیار صحنه زیبایی است که کوپر در آن سکانس شما را گریه می اندازد. حقیقتا او بسیار شخصیت سینمایی کاریزماتیکی دارد.


8. جوردن بلفورت در فیلم گرگ وال استریت (Jordan Belfort: The Wolf Of Wall Street 2013)

جوردن بلفورت در فیلم گرگ وال استریت 2013
لئوناردو دی کاپریو (Leonardo Dicaprio) در نقش جوردن بلفورت

او یک پسر بد است. البته منظور از پسر بد، منفی بودن شخصیت جوردن نیست. منظور این است از قاعده، قانون و سنت ها عبور کرده است و زمان خود را به پول در آوردن و عیاشی می گذراند. او زیبا و خوش پوش است. راه های یک شبه پولدار شدن را می داند و البته این کار را از طریق خلاف انجام می دهد. البته دلیل دوم دیگر جذابیت او، شخصیت پردازی اسکورزی وار است که معمولا شخصیت های خاصی را ارائه می دهد.

شخصیت جوردن بلفورت در کمدی سیاهِ گرگ وال استریت را اکثر منتقدین پسندیده اند و خیلی ها عاشق این شخصیت هستند. او فقط یک هدف در سر دارد و آن هم پول در آوردن است. برای رسیدن به پول، خود را وارد دنیای مواد مخدر و کارگزاران خوش گذران بورس می کند و به واسطه استعدادی که در راضی کردن مشتریان دارد به درجات بالایی می رسد. یکی دیگر از دلایل کاریزماتیک بودن این شخصیت سینمایی، سخن وری و استعداد او در جلب نظر مشتریان است.


9. بودای در فیلم نقطه شکست (Budhi: Point Break 2015)

بودا در فیلم نقطه شکست (Point Break 2015)
اِدگار رامیرز (Edgar Ramirez) در نقش بودای

فیلم نقطه شکست با شخصیت منفی فیلم، یعنی بودای بسیار جذاب شده است. در واقع بودای شخصیت منفی ندارد اما فعالیت هایی که برای رشد فردی و تعالی روحش به صورت افراطی انجام می دهد به دولت ها و برخی از انسان ها ضربه های وحشتناکی وارد می کند. او عاشق ورزش هایی است که بیشتر افراد نمی توانند آنها را انجام دهند. در حقیقت بودای و گروهش با انجام این ورزش ها ریسک بزرگی می کنند و جانشان را کف دستشان می گذارند. اما به چه قیمتی؟

بودای یک شخصیت فوق العاده کاریزماتیک و جذاب است. زیبا و قدرتمند است و به شدت به طبیعت احترام می گذارد. او می خواهد آزمون اوزاکی که شامل 8 فعالیت بسیار خطرناک است را انجام دهد و روح خود را به زمین هدیه دهد. او عمل گرا است و از هیچ کاری نمی ترسد. برای دوستانش بامعرفت و خوش عهد است. به واسطه اعمال او و گروهش شاهد یکی از هیجان انگیزترین فیلم های دنیا خواهید بود.


10. رگنار لاثبروک در سریال وایکینگ ها (Ragnar Lothbrok : Vikings Series)

رگنار لاثبروک در سریال وایکینگ ها
تراویس فیمل (Travis Fimmel) در نقش رگنار لوثبروک

رهبری بزرگ برای تیمی کوچک مثل خانواده و تیمی بزرگ مثل ارتش، برای او فرقی نمی کند. رگنار در سریال وایکینگ ها یکی از شخصیت هایی است که علاقه مندان به دنیای سینما مخصوصا سریال های تلویزیونی معمولا با او آشنایی دارند. ویژگی های شخصیتی رگنار از او یک مرد بزرگ با کاریزمای زیاد و جذابیت فراوان ساخته است.

او شخصیتی صبور و آرام دارد که تحت هر شرایطی خودش را کنترل می کند و سعی می کند غمش را در پشت لبخندش پنهان کند. رگنار کاملا می داند که می خواهد چه کاری انجام دهد. او دایره ارتباطات گسترده و البته قدرتمندی دارد و برای روزهای سختش شخصیت های زیادی در کنار او قرار می گیرند و به او کمک می کنند. چرا که او یک شخصیت فوق العاده دوست داشتنی دارد.

در اینکه رگنار، در گذشته یک واقعیت بوده یا افسانه سخنان زیادی وجود دارد. اما شواهد می گوید که او یک پادشاه کشورگشا و علاقه مند به گسترش مناطق تحت کنترلش بوده است. رگنار چهره زیبایی دارد و چشمان او همیشه برای کمک به مردمش برق می زند. او هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ باطنی جذاب است. رگنار لاثبروک یکی از موفق ترین شخصیت های نقش اصلی در سریال های چند سال اخیر است.


11. تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز (Tommy Shelby: Peaky Blinders Series)

تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز
کلین مورفی (Cillian Murphy) در نقش تامی شلبی

شاید اگر نام تامی شلبی را در این لیست نمی آوردیم، یک نقص بزرگ را به لیست کاریزماتیک ترین شخصیت های مرد در فیلم های سینمایی و سریال های خارجی وارد کرده بودیم. خیلی ها او را جذاب ترین شخصیت سینمایی می دانند و البته موفقیت پیکی بلایندرز را هم از وجود او می دانند. البته ما هم چنین عقیده ای را رد نمی کنیم و می پذیریم که شخصیت تامی واقعا جذاب است.

تامی یا توماس، یک جوان زیبا و خوش تیپ است که رهبری را به معنی واقعی کلمه به نمایش گذاشته است. در جنگ جهانی اول سربازی مبارز بوده است و می داند چطور در شرایط سخت می تواند درست رفتار کند. او در سریال پیکی بلایندرز، خود و عزیزانش را از فرش به عرش می رساند. تامی استاد متقاعد کردن دیگران است. حرف حرفِ اوست و همه از او حساب می برند. او خونسرد، جسور، گاهی بی رحم و یک دنده است.

اکثر خانوم های اطراف تامی به او علاقه دارند اما تامی یک عشق واقعی داشت که توسط فاشیست ها کشته شد. از آن زمان به بعد تامی بیشتر از همیشه به دشمنی با سران رده بالا و فاشیست ها پرداخت و دارای شخصیتی بی رحم تر از قبل شد. اگر سریال پیکی بلایندرز را ببینید عاشق شخصیت کاریزماتیک بازیگر نقش اول این سریال خواهید شد.


12. دیمن سالواتوره در سریال خاطرات خون آشام (Damon Salvatore: Wampire Diaries Series)

دیمن سالواتوره در سریال خاطرات خون آشام
ایان سامرهالدر (Ian Somerhalder) در نقش دیمن

دیمن هم همانند ادوارد کالن، یک خون آشام است. مثل اینکه خون آشام ها ژنتیکی زیبا هستند. او بسیار زیبا و جذاب است. ویژگی های سرعتی و قدرتی خون آشام ها را دارد. نوع لباس پوشیدن او مثل مدل های باتجربه است. او یک پسر بد است و همین بد بودن او را جذاب کرده است. علاقه زیادی به نوشیدن الکل دارد و همچنین بسیار خوش گذران است.

دیمن را در سریال خاطرات خون آشام، همیشه شیک پوش و زیبا می بینید. او یک کمد پر از کاپشن های تیره چرمی دارد و معمولا کم پیش می آید او را بدون کاپشن چرمش در سریال ببینیم. کلکسیون پوشیدنی هایش زیاد است. دیمن سالواتوره را در سریال خاطرات خون آشام گاها با اعمال بد می بینیم و می شناسیم و حتی اشخاص زیادی را هم از بین می برد. اما به دلیل رفتارهای آلفا گونه می توان گفت او یک شخصیت جذاب سینمایی است و یکی از کاریزماتیک ترین شخصیت های سریال های دنیا است.


13. بابا واس در سریال دیدن (Baba Voss: See Series)

بابا واس در سریال دیدن Baba Voss See
جیسون موموا (Jason Momoa) در نقش بابا واس

چطور ممکن است که یک شخص نابینا، شخصیتی کاریزما داشته باشد. مگر اینکه آنقدر جذاب باشد که مشکلات دیگرش نه تنها به چشم نیایند بلکه عاملی برای جذابیت بیشتر او شوند. دقیقا بابا واس این چنین شخصی است. او در عین کوری بسیار جذاب، خوش استایل و زیباست. بابا واس رئیس قبیله است و از مردمش در برابر خطرات تا پای جان حمایت می کند.

او به واسطه دقت در عملکرد و قدرت جنگیدن بسیار بالا و داشتن قدرت ذاتی رهبری، می تواند مخاطب را شدیدا جذب خود کند. او قصد دارد از خانواده اش در برابر اهریمنان محافظت کند. بابا واس بسیار مهربان است اما یک جنگجوی فوق العاده حرفه ای است که نسبت به دشمنش بی اندازه بی رحم می شود و می تواند به بدترین شکل ممکن شکم او را پاره کند. مخصوصا اگر بحث امنیت خانواده اش وسط باشد.


14. دکتر هریسون ولز در سریال فلش (Dr. Harrison Wells: The Flash Series)

دکتر هریسون ولز در سریال فلش
تام کاوانا (Tom Cavanagh) در نقش دکتر هریسون ولز

کسانی که سریال فانتزی و علمی تخیلی زیبای فلش را دیده اند می دانند که دکتر هریسون ولز با اینکه شخصیت اصلی این سریال نیست اما می توان گفت کاریزماتیک ترین کاراکتر سینمایی این سریال ابر قهرمانی است. رفتار، شخصیت و صدای هریسون ولز در کنار چهره ای جذاب، بیشتر ویژگی های جذاب او را تشکیل می دهند. اما نکته اصلی این است که او یک دانشمند برجسته است و در حقیقت یکی از باهوش ترین انسان های جهان است.

دکتر هریسون ولز را می توان آنتاگونیست میانی داستان فلش دانست که بیشتر طرفدارانش متوجه نمی شدند که او بالاخره شخصیت مثبت سریال است یا شخصیت منفی است. او خیلی جوان هم نیست و یک دانشمند میان سال است با این وجود سیمای دلنشینی دارد. شیک پوش است و چشمان او پر از رمز و راز است و هر چه در سریال رو به جلوتر حرکت می کنیم، بیشتر با شخصیت واقعی او آشنا می شویم. او کمک زیادی به بری الن می کند.


15. مایلز متسون در سریال انقلاب (Miles Matheson: Revolution Series)

مایلز متسون در سریال انقلاب Miles Matheson Revolution
بیلی برک (Billy Burke) در نقش مایلز متسون

معمولا انسان هایی که بیشتر از اینکه حرف بزنند عمل می کنند انسان های جذابی هستند. زمانی که چنین ویژگی با خوشتیپی و داشتن چهره ای سینمایی تلفیق شود، نتیجه اش می شود یک شخصیت کاریزماتیک. مایلز متسون چنین شخصی است. او علاوه بر رفتار جذابی که دارد، یک تفنگدار دریایی هم بوده است که حالا گرفتار یک اتفاقات عجیب در سطح جهانی شده است.

در سریال Revolution می بینیم که یک روز بدون دلیل منطقی برق کل زمین قطع می شود و در حالی که سال های زیادی از این قطعی می گذرد، گروهی متشکل از مایلز و تعدادی دیگر از شخصیت ها به دنبال راهی برای برای بیرون کردن یک شخص ظالم شبه نظامی هستند که ایالات قدیم آمریکا را به تسخیر خود در آورده است. مایلز که خودش یک نظامی سابق است می تواند رهبری گروه را بر عهده بگیرد. چرا که قدرت کلام تاثیر گذاری دارد و می تواند از عهده این کار بر آید.

او ابتدای انقلاب چهره چندان مثبتی ندارد اما رفته رفته با فرزندانش یعنی چارلی و دنی قدم در راهی گذاشت که او را به قهرمان داستان سریال کرد. مایلز و دخترش چارلی به جذاب بودن این سریال کمک غیر قابل انکاری کردند. مایلز از کاریزماتیک ترین شخصیت های سریال ها است.

کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی زن در فیلم ها و سریال های خارجی

1. میکائلا بانس در فیلم تبدیل شوندگان (Mikaela Banes: Transformers 2007)

میکائلا بانس در فیلم تبدیل شوندگان-transformers 2007
مگان فاکس (Megan Fox) در نقش میکائلا بانس

میکائلا بانس در فیلم Transformers 2007 که یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی است با اجرای زیبای خود به عنوان یکی از جذاب ترین شخصیت های زن سینمای هالیوود از سوی خیلی از بینندگان انتخاب شد. او در این فیلم یک دانش آموز سابق دبیرستان است که علاقه زیادی به مکانیک ماشین های پیشرفته دارد و او این کار را از پدرش یاد گرفته است.

میکائلا و دوستش سم، وسط اتفاقاتی می افتند که باورکردنش سخت است. ربات هایی که می توانند تبدیل به انواع ماشین شوند. نبرد ربات های خوب و بد در دنیای انسان ها ماجرای هیجان انگیزی است که میکائلا توانسته است بخش درام این فیلم علمی تخیلی را پر طرفدار کند. دختری زیبا، جذاب و دارای کاریزمای زیاد که طرفداران بسیاری دارد. او جزء چند شخصیت برتر کاریزماتیک زن در فیلم ها می باشد.


2. النا مونترو در فیلم نقاب زورو (Elena Montero: The Mask Of Zorro 1998)

النا مونترو در فیلم نقاب زورو 1998
کاترین زتاجونز (Catherine Zeta-Jones) در نقش النا مونترو

النا مونترو از کاریزماتیک ترین کاراکترهای مونث سینمای هالیوود می باشد. او در فیلم نقاب زورو توانست با شخصیتی جذاب و از همه نظر زیبا در کنار زورو یک زوج کاریزماتیک سینمایی باشند. النا معشوقه قهرمان قدیمی شمشیر به دست دنیا یعنی زورو می باشد. او دختر زیبای یک خانواده اصیل اسپانیایی است. ماجرای آشنایی او با شمشیرزن نقاب دار در شهری که یک فرماندار ظالم دارد، بسیار دیدنی است.

النا هم همانند میکائلا بانس یک شخصیت زن کاریزماتیک سینمایی است که این ویژگی را بیشتر به دلیل ظاهرش به دست آورده است. همچنین او در عین پولدار بودن بسیار خاکی است و در عین حال دارای شخصیت قدرتمندی است.


3. ریتا ورتاسکی در فیلم لبه فردا (Rita Vrataski: Edge Of Tomorrow 2014)

ریتا ورتاسکی در فیلم لبه فردا 2014
امیلی یلانت (Emily Blunt) در نقش ریتا ورتاسکی

یک فرمانده زن دارای قدرت مبارزه با بیگانگانی به نام میمیک است که به زمین آمده اند و در کل اروپا پخش شده اند. از سوی دیگر یک سرگرد به نام ویلیام بیل کیج به طور ناخواسته مجبور می شود خود را برای مبارزه با میمیک ها آماده کند اما در یک حلقه زمانی اسیر می شود. در این حلقه بارها به دنبال این فرمانده زن یعنی ریتا ورتاسکی می رود تا او را از آینده آگاه کند.

ورتاسکی به حدی زیبا و دارای ویژگی های کاریزماتیک است که سرگرد کیج عاشق او می شود. اما هر بار که این عشق می خواهد شکل بگیرد حلقه زمانی وارد مرحله بعدی می شود. ریتا در این فیلم نقش خیلی زیادی را بازی نمی کند اما در همان میزان بازی، به فیلم جذابیت خاصی می دهد. او هم از کاریزماتیک ترین و زیباترین بازیگران زن فیلم های هالیوودی است.


4. بیوه سیاه یا ناتاشا رومانوف در فیلم انتقام جویان (Black Widow: Avengers 2012)

بیوه سیاه یا ناتاشا رومانوف در فیلم انتقام جویان 2012
اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش بیوه سیاه

ابر قهرمانان مارول معمولا همگی مملو از جذابیت هستند و جذاب ترین آنها بیوه سیاه یا ناتاشا رومانوفِ روس است که در فیلم انتقام جویان بسیار درخشان بازی می کند. اما هیچکس نباید فریب این جذابیت را بخورد. چرا که او یکی از مرگبارترین قاتلان و کارآزموده ترین جاسوسان جهان است. همچنین او با اسم رمز Black Widow یکی از بنیان گذاران تیم انتقام جویان است.

او تا به حال چندین عشق را پشت سر گذاشته است. افرادی مثل کلینت بارتون و بکی بارنس از کسانی بودند که علاقه زیادی به این بانوی زیبا داشتند. او در عین زیبایی های ظاهری دارای یک کاریزمای خاص است. شخصیتی که بسیار قابل اعتماد، یاری رسان و فداکار است. در هر حال با تمام ویژگی های مثبت، او با فداکاری که برای دوستانش از خود نشان داد، جان خود را از دست داد. البته احتمال این وجود دارد که هنوز زنده مانده باشد.


5. الیس کلیفتون در فیلم توریست (Elise Clifton: The Tourist 2010)

الیس کلیفتون در فیلم توریست 2010
آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش الیس کلیفتون

هر شخصیتی که نام او را در این مطلب می آوریم قطعا از همه لحاظ کاریزماتیک و جذاب است. بنابراین توصیف جذابیت این افراد نمی تواند واقعیت آنها را نشان دهد. بنابراین توصیه می کنیم که حتما آنها را ببینید. مخصوصا شخصیت الیس کلیفتون که تلفیقی از زیبایی و رمز و راز است. او زیباست و در این فیلم بارها به شکل های مختلف این مسئله را به رخ می کشد.

دوشیزه کلیفتون در این فیلم، شخصیتی بسیار اغواگر دارد و می تواند به راحتی یک مرد را فریب دهد. در طول این فیلم الیس به دومین شخصیت اصلی فیلم، یعنی فرانک نزدیک تر می شود و از قضا فرانک هم شخصیت جذابی دارد. بنابراین با یک زوج جذاب سینمایی طرف هستیم که باعث فروش بالای این فیلم شدند.


6. دایانا در فیلم زن شگفت انگیز (Diana: Wonder Woman 2017)

دایانا در فیلم زن شگفت انگیز (Diana: Wonder Woman 2017)
گال گدوت (Gal Gadot) در نقش پرنسس دایانا

بسیاری از علاقه مندان فیلم های ابرقهرمانی شخصیت پرنسس دایانا را می شناسند. شخصیت این زن همانند نام فیلم شگفت انگیز است. او ظاهری بسیار جذاب و دلنشین دارد. او می تواند هوش از سر هر مردی ببرد. او در کنار زیبایی ظاهری و شخصیتی که دارد، دارای قدرتی فرابشری است که به کاریزماتیک بودنِ بیشتر او کمک می کند. او یک الهه زاده است و از سرزمینی به نام سرزمین زنان می آید.

این شخصیت کمی ساده به نظر می رسد و دارای لبخندی زیبا است. عشق واقعی او یک خلبان جنگنده است که به صورت تصادفی وارد دنیای اسرارآمیز زنان آمازون شد و یک دل نه صد دل عاشق و شیفته دایانا شد. حالا این دو نفر باید به نبرد انسان های ظالمی بروند که در حال نابودی دنیا هستند.


7. آئورورا لین در فیلم مسافران (Aurora Lane: Passengers 2016)

آئورورا لین در فیلم مسافران 2016-passengers
جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در نقش آئورورا

زمانی که جیم در یک ستاره پیمای فضایی 90 سال زودتر از موعد از خواب مصنوعی بیدار می شود، چهره بسیار زیبا و جذاب زنی که او هم در خواب مصنوعی است نظرش را جلب می کند. جیم به او علاقه مند می شود. آئورورا هم از کاریزمای لازم برای بودن در این لیست برخوردار است. چرا که او شخصیتی مصمم و در عین حال مهربان دارد.

بازیگران زن زیبا و جذاب با کاریزمای کمتر

  1. الیزابت سوان در فیلم دزدان دریایی کارائیب
  2. پنی بنجامین در فیلم تاپ گان ماوریک
  3. رز دویت بوکاتر در فیلم تایتانیک
  4. کیسی سولیوان در فیلم موج پنجم

در این مطلب سعی ما بر این بود که شخصیت های کاریزماتیک زن و مرد سینمایی را به شما معرفی کنیم. شاید اشخاص دیگری هم باشند که از ویژگی های جذابی برخوردار باشند، اما ما آنهایی را انتخاب کردیم که هم از لحاظ ظاهری زیبا و جذاب باشند و هم دارای شخصیتی زیبا و خاص باشند که شخص دارای این ویژگی ها روی هم رفته به یک شخصیت کاریزماتیک بدل می شود. البته خیلی از آنها فقط در فیلم نامبرده از دید ما کاریزماتیک هستند.

جمعاً 22 نفر از کاریزماتیک ترین شخصیت های سینمایی مرد و زن در فیلم و سریال های خارجی را در لیست بالا مشاهده کردید که 15 نفر از آنها را شخصیت های مرد و 7 نفر را زن ها تشکیل می دادند. اگر کاراکتری را می شناسید که جای او در این لیست خالی است حتماً نام او را در قسمت نظرات بنویسید که او را به این لیست اضافه کنیم. از اینکه با دیجیالیک همراه بودید سپاسگذاریم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

عسل
عسل هستم و با سابقه چندین سال نویسندگی در وبسایت های معروف ایرانی در خدمت شما هستم. زمینه مورد علاقه من فیلم و سینما و دنیای تکنولوژیه.

دیدگاهتان را بنویسید