درباره ما

دیجیالیک یک وبسایت علمی سرگرمیه که به مسائل مربوط به حوزه تکنولوژی می پردازه. یکی از مهمترین اهداف ما خاص بودن در دنیای فناوری هستش. ما یک تیم متشکل از چندین نویسنده و کارشناس علاقه مند به نقد، بررسی و تحلیل دنیای سرگرمی های دیجیتال هستیم. اگر به منوی این سایت دقت کرده باشید ما در بخش های مختلف مثل دنیای کامپیوتر و اینترنت، سخت افزار و نرم افزار، دنیای بازی های ویدیویی، فیلم و سینما و حتی در علوم و رشته های مختلف نویسنده های قابلی داریم و میتونیم مطالب انحصاری و اختصاصی رو در این زمینه ارائه بدیم.

همونطور که احتمالا خودتونم می دونید وبسایت های خیلی زیادی در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستن. اما ما با گشت و گذار در این وبسایت ها متوجه شدیم که فقط تعداد کمی از اونها محتوای انحصاری تولید می کنن و در حقیقت بقیه وبسایت ها یه مقداری قانون کپی رایت رو زیر سوال بردند. این بود که پیش خودمون فکر کردیم حالا که ما این قابلیت رو داریم که با نوشتن مطالب انحصاری هم کمکی کنیم به آینده خودمون و هم کمکی کنیم به کاربران اینترنت، خب چرا یک وبسایت ارزشمند رو افتتاح نکنیم.

اینجوری شد که چند تا جوون فارغ التحصیل از رشته های نرم افزار، سخت افزار و آی تی کلیدِ طراحی وبسایت دیجیالیک رو در اوایل سال 1402 زدیم و برای پیشبرد صحیح فعالیتمون از تعدادی نویسنده مجرب و باتجربه هم استفاده کردیم.

اما یه مقداری هم از فضای این وبسایت بگم براتون. همونطور که می بینید ما ویترین دیجیالیک رو خیلی ساده چیدیم. تا کاربران به راحتی بتونن توش گشت و گذار کنن و گیج نشن. بابت مطالبی که منتشر می کنیم زمان و هزینه قابل توجهی می ذاریم. چون نیومدیم که فقط فضای اینترنت رو شلوغ تر کنیم. اهداف خیلی بزرگی در سر داریم. امیدواریم در کنار شما عزیزان بتونیم در فضای اینترنت برای مخاطبینمون ارزشمند واقع بشیم.